Pogosta vprašanja

Študentski boni

1. Koliko stane poštnina?
Za naročila do vrednosti 50 € je poštnina za vse izdelke enaka in znaša 3,5 €. Če pa naročiš izdelke v vrednosti 50 € ali več, celotno poštnino plačamo mi. Pakiranje ter embalaža sta za vsa naročila brezplačna.

 

2. Kdaj mi boste dostavili paket?
Vse pakete dostavlja podjetje DPD kurirska službo. Naročila, oddana ob delavnikih do 14. ure, so odpravljena še isti dan. Čas za dostavo pošiljke je 3 dni, običajno pa je pošiljka dostavljena že naslednji delovni dan. Če ob obisku kurirja niste dosegljivi, lahko na podlagi prejetega obvestila pokličete kurirja in se dogovorite za ponovno dostavo. Paket je lahko dostavljen tudi v službo, fakulteto, študentski dom,... Paket vas bo čakal 1 teden, po tem času se vrne nazaj k nam. V primeru, da izbranega izdelka ne bo na zalogi, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.

 

3. Na kakšne načine lahko plačam izdelke?
Po povzetju – pošiljko plačate pismonoši ali na pošti ob prevzemu paketa.
Po predračunu – na tvoj e-naslov ti bomo poslali predračun, ki ima rok plačila 7 dni. Ko prejmemo kupnino za tvoje naročilo na naš bančni račun, bo paket še isti dan oddan na pošto.
Pay pal – če že imaš odprt svoj račun, pri plačilu naročila le vpiši svoje uporabniško ime ter geslo. V primeru, da računa še nimaš, se lahko na spletni strani www.paypal.com hitro in enostavno registriraš.

 

4. Ali so moji osebni podatki varni?
Zavedamo se, da je varnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato ti zagotavljamo 100% varnost in zaščito tvojih osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Več o varnosti si lahko prebereš tukaj!

 

5. Lahko izdelke kje osebno prevzamem?
Seveda! Izdelke lahko prevzamete pri nas v industrijski coni Trzin in to vsak dan od 8.00 do 16.00. Za našo lokacijo pa si poglejte zemljevid.

Pred prihodom je obvezen nakup izdelka preko spleta ali naročilo preko telefona: 040325185. Če se odločite za naročilo preko spleta, pri zaključku naročila izberite: OSEBNI PREVZEM v OIC Trzin. 

 

6. Kako lahko uveljavim promocijsko kodo?
Promocijsko kodo vpišete v zaključek naročila, v za to namenjeno okno "Promovijska koda". Po vpisu kode, kliknete gumb DODAJ in znesek se vam avtomatično zmanjša za vrednost promocijske kode. 

P.S. Koda "PRVI" vam prinese 5% popusta :)

 

8. Kako lahko vrnem izdelek, ki mi ni všeč in kakšni so stroški vračila?
Podobna navodila o odstopu od pogodbe TUKAJ

 

Košarica

Košarica je prazna

Poštnina 0,00 €
Skupno 0,00 €

DDV je vštet v ceno

Na blagajno

 

E-novice

banner001

 

Novi izdelki

 

Brezplacna dostava
Osebni prevzem