Potrebujete pomoč?

Pokličite na: 040-325-185

Pišite nam na:
info@studentska-trgovina.si

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletne trgovine www.studentska-trgovina.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). S spletno trgovino upravlja podjetje MEGASPLET, trgovina po internetu, d.o.o., Brezovce 5, 1236 Trzin (v nadaljevanju »ponudnik«). Matična številka: 6988407000, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI84375493, direktor podjetja je Luka Ropotar. Več o spletni trgovini in podjetju si lahko preberete tukaj.

 

Splošno

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani ste seznanjeni s pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom ter se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate. Na straneh boste naleteli na povezave do drugih spletnih strani, ki niso pod nadzorom ponudnika, zato za njih odgovarjajo izključno njihovi avtorji, nikakor pa ne ponudnik. Ponudnik in vsi avtorji spletnih vsebin ponudnika, ki sodelujejo pri nastanku in izdelavi le-teh, ne odgovarjajo za škodo, ki bi nastajala zaradi dostopa do takih vsebin, njihove točnosti oz. nezmožnosti uporabe informacij in kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njeni vsebini. Ponudnik ima pravico spremeniti splošne pogoje z ažuriranjem te objave. Tovrstne revizije pogojev so za vas zavezujoče.

 

Registracija uporabnika

Za izvedbo naročila ni potrebna registracija uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Uporabnik je lahko le oseba, ki ni mlajša od 15. let.

Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da kliknete na povezavo "Prijavi se" desno zgoraj in sledite navodilom:

- izpolnite polja v levem okencu in pritisnite na gumb "Kupujem prvič",

- po elektronski pošti boste prejeli geslo, ki ga uporabljate pri vsaki naslednji prijavi (geslo lahko kadarkoli tudi spremenite),

- ko ste v spletni trgovini prijavljeni, se desno zgoraj izpiše vaše uporabniško ime.

Če geslo že imate, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupom. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost Ste pozabili geslo?. V primeru, da e-pošte z geslom ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo "Spam/Vsiljena pošta/Nezaželena pošta".

 

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Naročilo poravnate z gotovino pri poštnemu uslužbencu, ki vam bo dostavil paket. Paket dostavi dostavna služba DPD, provizija odkupnine se ne zaračuna.

- Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Po elektronski pošti prejmete predračun. Ko je ta v celoti poravnan, gre vaše naročilo na pošto. Če je predračun plačan le delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti ponudnika.

- PayPal (on- line plačilo preko spletne strani www.paypal.com). Po potrditvi načina plačila ste preusmerjeni na strežnik www.paypal.com, kjer sledite njihovim navodilom. Ko je plačilo v celoti izvedeno, gre vaše naročilo na pošto.

 

Zavezanost kupca

S klikom »DODAJ V KOŠARICO« kupec izjavlja:

  • da je v skladu z zakonom starejši/starejša od 18 let;
  • da mu ni odvzeta poslovna sposobnost.

 

Čas in način dostave

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 14. ure bodo odpremljena še isti dan. Naročila prejeta po 14. uri pa bodo odpremljena naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo odpremljena prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga s strani proizvajalca. Pri vsakem izdelku je zaloga tudi ustrezno označena.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD dostavna služba

 

Cene in stroški dostave

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje MEGASPLET D.O.O., pod davčno številko
84375493 je davčni zavezanec (SI) in s tem tudi zavezanec za davek na dodano vrednost (DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.


Ponudba v spletni trgovini velja do razprodaje zalog, razen če je navedeno drugače.

Ob naročilu nad 50 € so stroški pakiranja in dostave brezplačni. Ob naročilu do 50 € znašajo stroški pakiranja in dostave ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila 3,5 €. Natančen znesek vrednosti poštnine se izpiše pred potrditvijo naročila.

 

Osebni prevzem

Izdelke, naročene v spletni trgovini, lahko prevzamete na sedežu ŠTUDENTSKA-TRGOVINA.SI, in sicer od ponedeljka do sobote od 8.00 - 20.00 ure. Potrebna je predhodna najava.

 



 

Nakup

Najprej izberite izdelek, ki ga želite kupiti, nato pritisnite na gumb "V košarico". Desno zgoraj v nakupovalni košarici se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, pritisnite na povezavo »košarica« ter nato pri količini izdelka, izberete želeno število, ali pa s pritiskom na »koš«, izbrišete izdelek. Postopek zaključevanja naročila sprožite s pritiskom na gumb "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

1. korak – Registracija obiskovalca, če je to vaš prvi nakup, ali samo prijava, če ste že kupovali pri nas.

2. korak - Pregled naročila, kjer imate možnost pregledati naročene izdelke.

3. korak - Način plačila in naslov za dostavo, kjer izberete način plačila ter s pritiskom na gumb "Uredi" spremenite naslov za dostavo, v kolikor želite naročilo prejeti na drug naslov.

4. korak - Način dostave, kjer označite pošiljanje po pošti.

5. korak - Povzetek in oddaja naročila, kjer preverite pravilnost vseh podatkov ter oddate naročilo.

Po oddanem naročilu, na svoj e-naslov prejmete povzetek naročenih izdelkov. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. S klikom na gumb "Potrdi naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni in se strinjate s pogoji poslovanja, ki so objavljena na spletni strani ponudnika. Kupoprodajna pogodba v slovenskem jeziku je kupcu dostopna v vsakem trenutku v spodnjem delu spletne strani, s klikom na povezavo Pogoji poslovanja.

 

Opozorila

Mladoletnim osebam, mlajšim od 18 let je prodaja alkoholnih pijač in tobačnih izdelkov prepovedana. Kupec mora biti v času oddaje naročila polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Dobava blaga ni možna med 21.00 in 7.00 uro.

 

Preklic naročila

Svoje naročilo lahko prekličete, dokler blago ni bilo odpremljeno. V rubriki "Zgodovina naročil" je vidna zgodovina vseh vaših nakupov. Izberete naročilo, ki ga želite preklicati in nam na naš elektronski naslov pošljete sporočilo o preklicu, z obvezno navedbo referenčne številke naročila. Po uspešno izvedenem preklicu boste prejeli po elektronski pošti obvestilo. Prav tako pa bo vaš preklic viden tudi v rubriki "Zgodovina naročil".

 

Zgodovina nakupov

V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino in desno zgoraj pritisnite na "Moj račun". Zgodovino vaših dosedanjih nakupov najdete pod zavihkom "Zgodovina naročil".

 

Pravica do odstopa od nakupa

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. O nameravanem vračilu mora kupec z neodvoumno izjavo obvestiti podjetje o svoji odločitvi o odstopu od svoje pogodbe, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga. To lahko stori preko obrazca TUKAJ, blago pa nato mora vrniti v roku 14 dni od datuma, ko je ponudnik prejel obvestilo o vračilu.


Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.


Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).


Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe


V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.


Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport - pri tem lahko uporabite originalno ali drugo ustrezno oz. varno embalažo. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.


Naslov za vračilo blaga:

MEGASPLET D.O.O.

BREZOVCE 5

1236 TRZIN

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

 

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v roku 45 dni od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Kupec z vračilom nima stroškov.

 

Varovanje osebnih podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in uporabnikov v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

Stvarna napaka


Kdaj je napaka stvarna?

 

Kadar:

* artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet * artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana * artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane * je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

 

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.


Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 

 

Prijava na e-novice

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če uporabnik k temu izrecno pristane. Kot pristanek štejemo prijavo na e-novice preko Spletne trgovine, obkljukan "prijava na e-novice" (novosti na strani, novosti v ponudbi, promocijske akcije) ob registraciji ali zahtevo za prijavo preko drugih sredstev komunikacije.

 



 

Darilno pakiranje

Obračuna se po fiksni ceni 2 €. Cena velja za vse naročene izdelke, to pomeni, da vam za 2 € lahko zavijemo 1 naročen izdelek ali vse. Kako želite imeti zavite izdelke in komu so namenjeni, je potrebno navesti v prostor pod izbiro darilnega pakiranja v zaključku naročila. Če kupec ne napiše posebnih želja, se zavije vse izdelke v nevtralni papir (celofan). V tem primeru, ko kupec ne napiše svojih želja pri nakupu, pritožba na darilno zavijanje ni mogoča, edino, če se zaradi transporta poškoduje (strga, zmečka, ...) darilni papir oziroma embalaža.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah ter mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. 

 

Pravno obvestilo

ŠTUDENTSKA-TRGOVINA.SI je last podjetja MEGASPLET D.O.O., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja MEGASPLET D.O.O. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja MEGASPLET D.O.O.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na naslov reklamacije@studentska-trgovina.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Možnosti izvensodnega reševanja sporov

Ponudnik omogoča tudi izvensodnega reševanja sporov, na način kot ga določa ZAKON O IZVENSODNEM REŠEVANJU POTROŠNIŠKIH SPOROV

 

 


Ministerstvo za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!



Želimo ti prijetne in ugodne nakupe!


Košarica

Košarica je prazna

Poštnina 0,00 €
Skupno 0,00 €

DDV je vštet v ceno

Na blagajno

 

E-novice

banner001

 

Novi izdelki

 

Brezplacna dostava
Osebni prevzem